Brygada FF :)

U nas strasznie pada, nieustannie, wczoraj pół dnia spędziłam na wypompowywaniu wody z piwnicy, coś okropnego. Od 13 sama się zmagałam, dopiero o 19 mój luby przyjechał, pierwszy raz coś takiego mnie spotkało, ale ku mojemu zaskoczeniu jakoś radziłam do tej 19 :). Mimo to znalazłam czas na kilka szybkich fotek mojego przybytku. Urodziły się 15 maja, około 15, poród raczej bez problemów, pomagałam mamie, nic nie protestowała :)






Rerdzio i Fela :)))) Ferdek cała mamusia, a Fela cały tatuś haha.


Fela zawsze ciut rozmyta, ciężko ją uchwycić, bo to mały śmigacz.








Tutaj nawet trochę stoi :))










Ferdek jest fajny, mniej rozrabia niż siostra, myślę , że będzie silnym kozłem, pierwszy się urodził,  chciałabym aby znalazł gdzieś fajne stadko, może ktoś chętny? :))












Dumna mama Bella.

Idę dalej walczyć z wielką wodą ehhhh.

Komentarze

  1. Śliczne maluszki :0)żeby cię tam nie zalało całkiem !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty