Bąbelek :)


Przedstawiam Bąbelka ur. 19.06.2013, dwa tygodnie budzik wył o 5.00, przeważnie w tych godzinach są porody, budzik, szlafrok, ogrodniki, koziarnia :), cisza..........aż tu pewnego dnia, Malwinka, nie stoi na pustaku jak zwykle (im wyżej tym sensowniejsze życie, pustaki są super :))) zaglądam do zacisznego wydzielonego miejsca około 16.15, (nic nie słyszałam, żadnego beczenia, cichutko wszystko się odbyło) a tam rusza się taka malotka jej, napoiłam mamuśkę, poczkałam na łożysko z godzinkę, czyściutko, ładnie pięknie, inaczej niż z Bellą. Malwiśka, przemawiała do niego, wylizywała, to małe cherlawe nawet samo do cyca doszło. Malwinka jak na pierwiastkę jest bardzo delikatna, kontrolnie stawia nóżki jak mały pije, ja moge wejść, do zagrody, malucha "ponianiać" trochę :)))), ale kto inny to wróg. 
Ślicznota Bąbelek :


Mamuśka zasłaniała malucha przed potworem aparatem :)))




A tutaj nasza jaskółeczka w koziarni, chyba mamusia, cztery małe dzioby w ich  gniazdeczku widać :))



Swoją drogą to okropnie duszno dzisiaj ufff, przed chwilą byłam u kózek, czy aby im nie za gorąco z zamkniętymi drzwiami, ale na szczęście już się w mirę ochłodziło, po tej burzy z ulewnym deszczem.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty